luni, 2 februarie 2015

Care este misiunea mea personală?

     Ajungem tot mai multi dintre noi sa ne trezim , sa ni se ridice valul de pe ochi. Numai ca in majoritatea cazurilor ne regasim debusolati, fara repere si in cazurile mai putin fericite cu o viata destramata. Nu mai avem loc de munca, divortam, avem copii de crescut etc…Si fericiti acei care in aceste momente spun : ajutor! Va rog / te rog Doamne ajuta-ma, am nevoie sa vad, sa inteleg.

     Asa ajung in ultima perioada diferite persoane la mine care au nevoie de Terapia cu Ingeri sau ajutor pur si simplu pe partea asta. Sunt extrem de fericita sa vad oameni care recunosc impasul in care se afla, care nu cad prada disperarii si care , pe deasupra vin si cer ajutor spiritual, doresc sa se inteleaga pe ei si sa lucreze cu ei. Aici mi se umple inima de bucurie si recunostinta.

     Intrebarea bineinteles, sau printre primele – este despre misiune. Probabil ca ajunge aceasta la mine deoarece am raspunsul, n-as sti sa va spun exact

     Ei, s-ar putea ca raspunsul sa nu fie cel asteptat, sa dezamageasca intr-o oarecare masura. De ce spun asta? Pentru ca oamenii sunt invatati sa astepte solutii din exterior, le-ar placea enorm ca altcineva sa faca alegerea in locul lor , ca altcineva sa le spuna clar- faci asta si asta, mergi pe calea asta. Eventual vezi ca te asteapta si barbatul sau femeia asta , descrisa in amanunt. Oamenii vor magie, vor vraji, vor solutii rapide si care sa ii scuteasca de munca, de tristete, de durere, de infruntare..Ei dragilor, asta nu se poate.
  Daca doresti cu adevarat sa fii fericit, sa fii bine, sa iti gasesti misiunea atunci e necesar sa te apuci de lucru, constient, asumat si cu intelegerea faptului ca vindecarea vine din interior si nu din exterior. Asa ca iti voi spune :

     In primul rand misiunea ta este sa FII! Sa fii tu cat mai autentic, cat mai armonios, sa iti iei deciziile care iti aduc bucuria si alinierea totala cu cine esti. Sa nu te mai ascunzi in compromisuri, dupa masti si dupa scuze , sa nu mai crezi tot ce iti spune mintea… ci sa incepi sa crezi ceea ce auzi din interior si sa iti asumi acest risc, de a te lua dupa vocea aceea, chit ca ti se pare ca ai fi nebun. Cam de acolo vei afla si cine esti, si ce ai de facut, si care ti-e misiunea si care ti-e drumul si fericirea si nu de la altii din exterior sau din miile de argumente ale mintii.

     Al doilea aspect legat de misiune este: ce iti face placere? Care este talentul, pasiunea ta? Ce ai face tu daca ai putea face orice indiferent de bani, de opinii de exterior? Pentru ce te-ai trezi tu in fiecare dimineata abia asteptand sa o faci? Cam aici sta si misiunea ta, sau daca vrei- cariera ta, lucrul tau. Aici iti vei afla raspunsul care va veni, culmea, tot din inima. E mai greu la inceput deoarece am fost invatati sa stam in cap si ne-am deconectat de la sufletul nostru in asa masura incat nu ne mai putem opri din gandit, facut scenarii, griji, alergat si vorbit in continuu.

     Eu am fost dintotdeauna o fire careia i-a placut romana, engleza, scrisul, desenatul, artele, am avut mereu curiozitate catre mintea umana si om, catre ce e dincolo de ce vedem, am ajutat cumva, natural pe cei din jur de cand ma stiu. Acest fir nevazut al inimii mele m-a adus astazi unde sunt. Si cand am primit informatia despre ingeri, m-am apucat sa citesc, sa practic m-am simtit acasa…a reusit pentru o perioada de timp sa citesc o carte pe zi fara sa obosesc, fara sa mi se para greu…imi gasisem misiunea

     Luati-va 15 minute si respirati. Incepeti cu respratia- adanc, prelung,umplandu-va stomacul. Expirati prelung toate gandurile, grijile ca si cum ati da afara un fum negru. Urmariti-va respiratia cateva minute…va veti linisti mintea. Respiratia este un instrument ignorat de majoritatea dar aduce aur in viata noastra sub multe aspecte. Cand gandurile au plecat sau reusim sa le lasam sa treaca fara a ne mai agata de ele…imi pun atentia pe inima, si intreb aceste intrebari de mai sus. Le scriu ca sa fie totul mai clar, cu putere mai mare. Le scriu fara sa ma angrenez in comentariile mintii , in ganduri, las sa vina raspunsurile pur si simplu. Nu ma vede nimeni, nu ma judeca nimeni, nu stie nimeni… ce am de pierdut daca sunt sincer cu totul macar o data?

     Veti vedea apoi rezultatele si incet incet veti dori mai mult din aceasta conexiune. Nu va lasati daca nu va iese din prima, perseverati! Nu puneti presiune pe voi si aveti rabdare, in cele din urma veti reusi sa nu mai ganditi, sa va linsititi, sa intrati in pace…si sa va auziti vocea interioara.

     Acolo se afla misiunea voastra, esenta voastra, raspunsurile voastre, Scanteia Divina care sunteti fiecare!



Rinese

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu