marți, 4 noiembrie 2014

Alege ce e prioritar pentru tine

     Intr-o batalie, un soldat a vazut ca prietenul sau a fost grav ranit, s-a dus la el, l-a luat in spate si a incercat sa-l care spre locul unde erau infirmierele, spre a-i fi tratate ranile. Capitanul i-a zis ca nu are rost sa mai faca asta, pentru ca prietenul sau este pe moarte, si ar fi bine sa nu piarda timpul si efortul sa incerce sa-l salveze. Insa soldatului nu i-a pasat si l-a dus pe prietenul sau pentru a fi tratat. Din pacate, capitanul a avut dreptate si prietenul sau a murit la cateva minute dupa ce o infirmiera incepuse sa-l trateze.

-Vezi, ti-am spus eu ca nu are rost, i-a zis capitanul.

Soldatul a replicat cu ochii inlacrimati:

-Cand am ajuns langa el, prietenul meu m-a vazut pe mine, a zambit si mi-a spus ultimele cuvinte: “Stiam ca ai sa vii…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu