duminică, 9 noiembrie 2014

COMUNICAREA CU ARHANGHELUL METATRON

“Este o mare onoare sa pot vorbi cu voi.
EU SUNT Metatron si EU SUNT permanent.
Nu exista inceput sau sfarsit. Acesta este un mare adevar pe care ar trebui sa-l cunoasteti ,pentru ca astfel foarte multi dintre voi nu va veti mai teme in legatura cu locul de unde veniti sau unde va indreptati. Ati venit de la Dumnezeu si mergeti la Dumnezeu.Nimic altceva nu exista.Totul este Dumnezeu si totul este bun.
Daca cititi aceste randuri Dumneze va cere sa-I acordati atentie.
Sunteti chemati pentru a fi ceea ce sunteti , adica Dumnezeu incarnat.
Unii dintre voi credeti ca numai anumite suflete au aceasta legatura ,aceasta natura divina.Eu va spun ca ea este in fiecare din voi. Sunteti cu totii divini ,asa cum este Iisus,Buddha si atatia alti maestrii ai umanitatii. Voi nu v-ati imbratisat divinitatea ,astfel ca suferiti in aceasta existenta.
Cand veti fi capabili sa imbratisati aceasta divinitate ,nu veti mai suferi pentru ca nu va veti mai indoi. Veti intelege profunda conexiune cu Dumnezeul din voi si veti cauta constant sa o onorati . Va veti intelege propria putere. Nu este putere in sensul de rau sau de lacomie ,cu care atati de multi asociaza acest cuvant . Este puterea de a iubi ,si aceasta este cea mai puternica forta din Univers. Odata ce invatati sa folositi aceasta putere ,nimic din planul vostru de xistenta nu va mai fi la fel.Acei mareti maestrii umani ,Iisus si toti ceilalti ,au incercat sa va invete sa folositi acesta putere.
Raspunsurile sunt toate acolo.
EU SUNT aici pentru a va ajuta sa intelegeti si acest aspect.
Eu SUNT in voi si va ajut sa va conectati la Dumnezeu .
EU SUNT in afara voastra si va ajut sa va conectati la fratii si surorile voastre din planul terestru.Acesta este marele meu privilegiu si marea mea sarcina.Am fost in intuneric multi ani pentru ca oamenii nu au inteles natura Ingerilor.
Nu va bazati pe mine,este sarcina voastra de a fi ceea ce sunteti sortiti sa fiti,sa pasiti in propria voastra divinitate.Dar sa stiti ca pot sa va ajut sa va realizati potentialul .
EU SUNT Metatron ,Vocea Lui Dumnezeu.
Ascultati asta cei iubiti de Dumnezeu.”



Rinese

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu